GRY-OnLine S.A. dołączą do Evolution Media Net

wtorek, 3 grudzień 2013

GRY-OnLine S.A., jedna z największy polskich firm działających w obszarze gier video, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach (wcześniej AdMaster i Arbomedia) podpisała umowę z Evolution Media Net.

GRY-OnLine S.A. to firma specjalizująca się w tworzeniu i prowadzeniu multimedialnych serwisów internetowych poświęconych grom, produkcji materiałów i treści związanych z rozrywką interaktywną oraz rozwiązań technologicznych na potrzeby podmiotów z branży gier. Najważniejszym serwisem tworzonym przez spółkę jest www.gry-online.pl – niekwestionowany lider wśród polskich mediów związanych z rynkiem gier wideo Od maja 2011 roku Spółka jest częścią NFI Empik & Fashion S.A. (EMF) i zatrudnia blisko 100 pracowników.

Umowa między GRY-OnLine S.A. a Evolution Media Net wejdzie w życie 1 kwietnia 2014 i będzie obowiązywać przynajmniej do końca roku 2015. W ramach współpracy sieć Evolution Media Net będzie zarządzać powierzchnią reklamową największego z serwisów należących do spółki czyli www.gry-online.pl. Serwis miesięcznie odwiedza 1,9 mln osób (real users), a liczba odsłon sięga 40 mln (średnia z roku 2013 wg Megapanel PBI/Gemius). Umowa ma charakter wyłączności sieciowej. Redagowany od ponad 13 lat www.gry-online.pl, to nie tylko jedna z największych w Europie baz wiedzy o grach, ale także duża i silna społeczność lojalnych użytkowników.

Wielu z naszych użytkowników jest z nami już od ponad 10 lat. Ten fakt doskonale koresponduje z rozszerzeniem się grupy celowej do której adresowane są gry video, a która na naszych serwisach poszukują informacji na ich temat – komentuje Mariusz Klamra, Prezes Zarządu GRY-OnLine S.A. Wg badania ISFE realizowanego wśród europejskich konsumentów aktualna średnia wieku graczy to 33 lata. Oznacza to jednocześnie, że stał się on atrakcyjnym celem dla wielu innych produktów i usług.

GRY-Online.pl to jeden z największych i najbardziej liczących się podmiotów w branży rozrywki interaktywnej i gier zarówno komputerowych, jak i na konsole. To uznana i opiniotwórcza marka znana wszystkim fanom gier video. Obecność tego serwisu bardzo wzmocni nasze portfolio - powiedział Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net. Dzięki temu stworzymy najsilniejszą na polskim rynku internetowym ofertę w segmencie rozrywki! - dodaje.

Serwisy należące do GRY-OnLine S.A. znajdą się między innymi w takich kanałach tematycznych jak Big City Life, Enterta!nment, Men's World, Teenagers, Technology&Internet oraz w ofercie specjalnej.

Polityka Prywatności
© 2010-2015 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.