IAB Polska przyznała certyfikat reklamy display sieci Evolution Media Net

czwartek, 20 styczeń 2011

W połowie stycznia Zarząd IAB Polska zadecydował o przyznaniu certyfikatu reklamy display sieci reklamowej Evolution Media Net.

Dla klientów i wydawców sieci oznacza to fakt ustandaryzowania wszystkich form reklamowych, zarówno pod względem wielkości form reklamowych jak i ich wagi oraz ogólnych warunków specyfikacji technicznej. 

Według standardu reklamy display wszystkie formy inwazyjne oprócz krzyżyka, powinny zawierać napis zamknij umieszczony koło niego. Kolejną ważną zmianą jest domyślnie wyłączony dzwięk w kreacjach z wykorzystaniem wideo, żeby włączyć dzwięk w wideo użytkownik musi wykonać akcję.

Aktualna specyfikacja techniczna form reklamowych dostępna jest na stronie do pobrania.

Certyfikat reklamy display IAB Polska

Polityka Prywatności
© 2010-2014 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.