Joanna Czayka wzmocni dział sprzedaży międzynarodowej

czwartek, 3 październik 2013

Joanna Czayka dołączyła do działu sprzedaży międzynarodowej sieci reklamowej Evolution Media Net. Obsługa kampanii zagranicznych staje się jednym z priorytetów sieci po jej włączeniu do struktur Grupy Stroer.

Joanna Czayka objęła stanowisko International Sales Managera w dziale sprzedaży międzynarodowej. Będzie odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii zagranicznych prowadzonych przez Evolution, ze szczególnym uwzględnieniem krajów obszaru CEE. Wcześniej związana była z konkurencyjną siecią ARBOnetwork (obecnie Goldbach Audience), gdzie zajmowała takie samo stanowisko.

Silna sprzedaż międzynarodowa od dawna była dla nas istotna, ale po przejęciu Grupy Ballroom przez Stroer Media ta część działalności operacyjnej staje się jeszcze ważniejsza. Rola Evolution Media Net jako silnego gracza międzynarodowego, a nie tylko lokalnego, jest istotnie związana ze strategią całej Grupy Stroer - mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net.

Firma Stroer Media AG przejęła ponad 50 procent udziałów Ballroom International w połowie tego roku. Transakcja jest konsekwencją nowej strategii Grupy Stroer, która zakłada silną ekspansję na innych niż tradycyjne rynkach reklamowych, zwłaszcza w obszarze reklamy online w krajach CEE (głównie w Polsce, Turcji, Rumunii, Czechach i na Węgrzech). 

Joanna Czayka

Polityka Prywatności
© 2010-2015 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.