Stempel Standardów Reklamy Display IAB Polska dla Evolution Media Net

piątek, 24 luty 2012

Stworzone przez IAB Polska nowe Standardy Reklamy Display obowiązują od stycznia 2012 roku. O pierwsze stemple potwierdzające zgodność z tymi standardami ubiegały się największe w Polsce podmioty na rynku. IAB Polska właśnie przyznał certyfikaty ośmiu podmiotom, w tym sieci reklamowej Evolution Media Net.

- Standard Reklamy Display jest dla nas kluczowym dokumentem. Przygotowanie oraz opracowanie było w ubiegłym roku głównym zadaniem grupy roboczej Brand Advertisng Online. Tym bardziej cieszy nas fakt, że już na samym początku etapu przyznawania certyfikatów o stemple ubiegały się największe podmioty działające w polskiej branży - powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Evolution Media Net pracowała nad wdrożeniem nowych standardów już od połowy listopada 2011 roku, i 25 listopada wprowadziła je w życie. Standardy reklamy display regulują sposób przygotowania i emisji kreacji reklamowych w sieci. Nowe zmiany dotyczą między innymy maksymalnej wagi kreacji reklamowych, oraz zasad emisji kreacji rich mediowych.

Specyfikacja reklamowa sieci Evolution Media Net jest dostępna na stronie: /pobierz

Polityka Prywatności
© 2010-2015 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.