Modele cenowe

Nadrzędnym celem Evolution Media Net jest przygotowanie oferty odpowiadającej oczekiwaniom Klienta. Jednym z elementów strategii planowania jest różnorodność modeli rozliczenia emisji:

CPM (cost per mille) – jest to koszt emisji 1000 reklam. Częściej stosowany w kampaniach, których celem jest utrwalenie marki w świadomości użytkowników, a nie bezpośrednie pozyskanie nowych klientów.

CPC (cost per click) – opłacie podlega każde kliknięcie w reklamę wygenerowane w trakcie trwania kampanii. Reklamodawca decyduje się na taki model płatności, jeśli zależy mu głównie na pozyskaniu nowych użytkowników jego witryny.

FF (flat fee) – opłata za czas trwania kampanii. Taka forma rozliczenia emisji jest charakterystyczna dla kampanii wizerunkowych.

Hybrydy – kombinacje powyższych modeli np. FF + CPC

Polityka Prywatności
© 2010-2015 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.