Pomoc

Pytanie: Czy internet to dobre miejsce na reklamę?

Odpowiedź: Już prawie 20 milionów Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w miesiącu korzysta z internetu. Internet w Polsce stał się zjawiskiem masowym i ogólnodostępnym. Jako medium reklamowe ma nie tylko charakter „zasięgowy”, ale przede wszystkim jest doskonałym miejscem do precyzyjnego targetowania przekazu reklamowego do wąskiej grupy odbiorców.

Pytanie: Czy Evolution Media Net to dobry partner do przeprowadzenia kampanii?

Odpowiedź: Zdecydowanie tak! Żeby spełnić oczekiwania Klienta nasi Specjaliści służą pomocą na każdym etapie kampanii – planowania, realizacji, optymalizacji i oceny efektów kampanii. Atutem Evolution Media Net jest to, że nasze portfolio umożliwia realizację zarówno kampanii zasięgowych jak i precyzyjnie stargetowanych kampanii do wąskich grup celowych. Narzędzia, z których na co dzień korzystamy pozwalają na precyzyjne zaplanowanie miejsc reklamowych, optymalne wykorzystanie budżetu, a co za tym idzie na realizację stawianego przez Klienta celu.

Pytanie: Czy umieszczenie reklamy na małym serwisie w ogóle ma sens?

Odpowiedź: Oczywiście, że tak! Część serwisów z racji swojej tematyki nigdy nie osiągnie wielkich statystyk. Reklamując się na takiej witrynie mamy jednak pewność jaka grupa odbiorców zobaczy nasz przekaz reklamowy. Przy dobrze dopasowanym kontekście mamy gwarancję, że docieramy do osób poszukujących informacji z danego zakresu. Serwis tematyczny jest wyspecjalizowany w danej dziedzinie i niejednokrotnie cieszy się większą popularnością i zaufaniem internautów niż podobny produkt w ofercie portalu.

Pytanie: Ile kosztuje reklama w Internecie?

Odpowiedź: To zależy od celu, jaki chcemy osiągnąć. Inny będzie koszt zasięgowej kampanii na wielu witrynach, a inny na wąskiej grupie witryn, dodatkowo zawężony tylko do osób z konkretnego województwa. Jest bardzo dużo zmiennych, które wpływają na koszt dotarcia do określonej liczby użytkowników. Podajcie nam cel, a my Wam powiemy jak najtaniej i najefektywniej go zrealizować.

Pytanie: W jak się wycenia kampanie internetową?

Odpowiedź: Najczęściej stosowanym modelem rozliczenia jest CPM (koszt emisji 1000 odsłon). W zależności od tego jak intensywną kampanię planujemy dobieramy odpowiednią liczbę odsłon reklamy na serwisie. W modelu CPM często stosowanym rozwiązaniem jest zakładanie „cappingu” na unikalnego użytkownika. Innym popularnym modelem rozliczenia jest opłata za czas trwania kampanii (FF). Koszt takiej emisji zależy od statystyk (UU i PV) w danym okresie czasu i formy reklamowej, na którą zdecyduje się Klient.

Pytanie: Co to jest „capping”?

Odpowiedź: Jest to ograniczenie ilości kontaktów jednego użytkownika z daną reklamą; na przykład capping=3 oznacza, że dany użytkownik zobaczy reklamę maksymalnie 3 razy.

Pytanie: Kim jest „unikalny użytkownik”?

Odpowiedź: Użytkownik odwiedzający określony serwis w pewnym przedziale czasowym; liczba Unique Users tylko w przybliżeniu odpowiada liczbie internautów odwiedzających stronę i opiera się na liczbie aktywnych cookies.

Pytanie: Czy mam dostęp do statystyk kampanii?

Odpowiedź: Reklamodawca posiada dostęp do statystyk BBelements, w których w czasie rzeczywistym podawane są kompleksowe dane na temat realizowanych kampanii. Istnieje również możliwość eksportowania i generowania raportów w dokumentach programów: PowerPoint, Word, PDF, Excel itp.

Pytanie: Co zrobić, żeby otrzymać ofertę z propozycją kampanii?

Odpowiedź: Pierwszym krokiem jest wypełnienie krótkiego briefu. Nasz specjalista skontaktuje się z Państwem i przedstawi propozycję kampanii w formie mediaplanu.

Polityka Prywatności
© 2010-2015 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.