Targetowanie reklamy

Istnieje wiele sposobów targetowania reklamy internetowej. Wszystko po to, aby wyemitować odpowiedni banner w odpowiednim czasie, w odpowiednim miejscu, dla odpowiedniego internauty. Możliwość targetowania to olbrzymi atut reklamy internetowej.

Najczęściej wykorzystywane kryteria targetowania to:

  • emisja reklamy o określonej porze w wybranych dniach tygodnia (np. 8:00 – 18:00; poniedziałek, środa, piątek) ;
  • emisja skierowana do użytkowników wybranych przeglądarek internetowych (Internet Explorer, Firefox);
  • emisja reklamy skierowana do użytkowników, których domena wskazuje na określony kraj pochodzenia (np. pl dla Polski, czy de dla Niemiec);
  • geotargetowanie – emisja do użytkowników z wybranych regionów, miast, państw;
  • emisja skierowana na użytkowników przeglądających stronę w okreslonym urządzeniu: komputer, telefon (iPhone, Android, Windows Mobile itd.)
Polityka Prywatności
© 2010-2013 Evolution Media Net. Wszystkie prawa zastrzeżone.